Tack och hej på ett tag


Som ni märkt så är det ingen större aktivitet här.

Orsaken är att Jens lurat in mig i Instagram-träsket.

Som ni vet har jag spytt galla över den här bloggappen länge. Ligger nere för jämnan, sjukt osmidiga funktioner och en snittid(om det ens går) att ladda upp bilder på ca. 10 minuter. Ohållbart och vansinnigt, även om jag inser att det handlar om väldiga i-landsproblem.

Så nu kör vi instagram ett tag, där inga filter behövs; Jag vet exakt vilka som ser inläggen, till skillnad från en blogg. Därmed blir det en roligare "dagbok" där även bilder på Filippa kan delas med vänner och Familj.

Gillar att skriva och kommer sakna det lite, dock finns den funktionen även via instagram, även om det inte blir några romaner.

Tack till det 30-tal som följt bloggen, har varit ett kul forum att dela saker. Instagram är dock så mycket smidigare att det får ta över för nu. För de som vill följa -skaffa instagram och lägg till "instaorr"

På återhörande! Och må era liv fortsatta i rätt riktning även utan vägledning av denna eminenta blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0