Jag och Filippa Youtubar!


Och mitt i all Teletubbies, Pippi, Barney och Musse pigg så sa Filippa "Pappa".

Pappa valde alltså ett klipp.

Jag dammade av den här godingen.(youtube och sök på Nicke duffar en aning). Och även Filippa skrattade. Troligen för att jag skrattade. Men ändå. Fantastiskt hur han kan få den värsta duffen på ett decennium.. Och jag dessutom filmar! Älskar även halvsvingarna han gör mellan varje försök. Det sjuka är att han slog mig den här rundan. Hans första.

Så bli gärna självsäkra nu Jens och Joel inför Lördag. Bli det.

Bli det.. Och ert fall blir så mycket tyngre när ni inser att tennis är en helt annan sport och ni ställts mot två giganter.

Kan bli en episk dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0