Allvarligt talat..

Jag må ha sagt det förut. Men det finns inte mycket som slår att komma hem till familjen en Fredag efter att ha:

-haft en väldigt produktiv arbetsvecka
-blivit frisk från en rejäl förkylning
-tränat bra
-blivit av med Pär Sandin från sitt hem

Att då åka och handla, ställa sig vid spisen och hälla upp ett glas rött. (oj vad jag ogillar det där uttrycket, "jag tar mig ett glas rött". Hör det i mitt huvud som när Jens imiterar random stockholmare). Så jävla präktigt uttryck.

Nu har jag förstört det. Kan inte ta ett gla.. Eh.. Skopa rödvin.

Får bli en bärs istället.

Hoppas alla får en bra helg. Imorgon ska jag eventuellt på Får-safari. (fråga inte ens)


Sista grillningen för iår?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0