Bra tv-kväll ikväll!

1930 Postkoden
2000 Första X-factor finalen(värt att ge en chans)
2225 Sjätte sinnet
0025 inte kunna sova för att man sett sjätte sinnet

Imorgon bär det av till Säter då det är dags för ännu en 30-års skiva, denna gång står Marcus som värd. Kan inte annat än bli en grym kväll med en värd som i förväg går in i detaljfrågor kring GT. Riktigt laddad och planeringen är att förlanda hos Åberg för lite stryktips m.m.

Mitt i all laddning så nås jag dock av beskedet att min bror ligger i feber! Och i värsta fall inte kan åka med! Fan i helvete säger jag. Se till att bli frisk nu! Blir inte samma sak utan min Vingman.

Tur jag har en till bror på plats. Och en hel drös med Säter-vildar.

Jens undrar ni? Han kunde tyvärr inte. Han har lovat att måla ett bord till Emelies pysselkväll med tjejerna på Söndag kväll.

Sådär ja, arbetsveckan är gjord, maten är inhandlad, vinet är i näven och skjortan sitter tight över buken.

Kickass.


Kommentarer
Postat av: Jens

Men det där var väl väldigt onödigt.

2012-10-05 @ 19:48:38
Postat av: R

Ja det där var riktigt fräckt skrivet av mig. Nästan så jag gick över gränsen. Skämta om bord gör man bara inte sådär.

2012-10-05 @ 20:55:00
Postat av: R

Toffelskämten utgör ju för övrigt bara de lindrigaste 10% av skämten. Det är först när vi går in på övriga 90% som det börjar bli intressant.

2012-10-05 @ 23:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0