Roligt att heta Zlatan idag

Steven Gerrard
"Det är en av de bästa individuella prestationer jag har sett. Han är inte allas kopp te men han är verkligen min"
 
Henke Larsson:
"Jag har aldrig sett ett bättre mål. van Bastens volley 1988 nämns förstås och det var ett fantastiskt mål, men det var närmare målet. Zlatans mål var helt fantastiskt, jag förstår inte hur han gjorde det."
 
Henry Winter
"Det där är ett av de bästa målen jag någonsin har sett. Zlatan har just gjort ett mål som trotsar fysiken och tron."
 
Stan Collymore
”Åh, herregud, det är ett galet mål. Det är det galnaste mål jag någonsin sett på en fotbollsplan. Helt otroligt av Zlatan Ibrahimovic. Världsklass! Jag vill gå och ge dig en manskram. Vilken vacker match, spelad på ett vackert sätt. Vilken avslutning. Det är inte ofta jag ställer mig upp och applåderar men Zlatan Ibrahimovic…”
 
"Helt möjligt ett av de bästa mål som gjorts av någon, någonstans i hela världen".
 
Lucas Leiva, Liverpool
”Ibrahimovic wow”
 

Rio Ferdinand, Manchester United

”Vilket mål av Ibra. Zlatan tystade just kritikerna... hänsynslös ikväll”.

 

Piers Morgan, mediapersonlighet

”Jag deklarerar det där fjärde Ibrahimovic-målet till fotbollshistoriens vackraste. Ingen annan hade försökt sig på det, och verkligen inte gjort mål”

 

Alexander Milosevic, AIK

”Hahahahahahhhahhahaaaaah. Zlatan ta alla priser du vill!!!!!!!! Jag drar!!!!!!! Hahahahaha #frånenannanplanet #jagslutarmedfotboll”

 

Alejandro Bedoya, Helsingborg

”Ärligt talat, jag kan inte sluta titta på Zlatans mål och sparkar! Zlatan har blivit ett verb!”

 

Giuseppe Rossi, Villarreal

”Gjorde verkligen Ibrahimovic det målet?? Eller drömmer jag?”

 

Victor Moses, Chelsea

”Vilket fantastiskt mål av Ibrahimovic”

 

Joey Barton, Marseille

”Om bara FA hade kunnat ge Ibrahimovic en landskamp eller tagit honom före de där förbaskade svenskarna tog honom...”

 

Emmanuel Frimpong, Arsenal

”Oh herregud, gjorde han verkligen det”

 

Boris Becker, tennislegendar

”WOW...Ibrahimovic!!! Vilket mål...och fyra av dem!”

 

Pontus Wernbloom, CSKA Moskva

”Vad säger SD efter The Zlatan Show i dag? Det är en ära att få spela i samma lag som den mannen.”

 

Per "Texas" Johansson, Halmstad-legendar

”Jag tror att Zlatan hade kunnat ta upp Tranås FF till Allsvenskan.”

 

Michael Owen, Stoke

”Det där var obscent. Vilket mål.”

 

Albin Ekdal, Cagliari

”Sjukaste jag sett...”

-----------------------------------------------------------

 Vill ni få rysningar igen? Vill ni!!??

Ok då:

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0