Diablo III


Ni anar nog inte hur exalterad jag är över detta. Jag verkar inte vara ensam heller.

Någar kommentarer från artikeln om släppet:

"Bara börja planera sitt avsked till nära och kära!"

"Ett av årets mest efterlängtade spel har äntligen fått sitt releasedatum." Är ni sköna eller!? Det Är decenniumets mest efterlängtade ffs"

"Mitt sociala liv tar slut den 15 maj. farväl"

"spelarhjärtat here we go again, glöm jobb och familj, its PC AND DIABLO TIME ONCE MORE !!!!!!!!!"

"Familjens 4 grabbar (jag inkluderad) kommer att bränna en del tid på detta. Stackars frun......Ska försöka få in henne i träsket så vi kan köra alla 5."


"Frågan är om jag ska göra slut med tjejen nu eller om jag ska vänta...jag har ju två månader på mig att köra förhållandet i botten."

"Så någon gång i slutet av maj ska man ut och leta lättraggade, förbannade ex-flickvänner ;D"

"fk yeah! flickvännen kommer att hata mig men jeffla va jag kommer att spela :D"
Charlie Dickson · Toppkommentator ·"Du har två månader på dig att placera henne framför datorn med D2:LoD igång och tvinga henna att spela tills hon själv gillar't och kommer sitta som klistrad den 15e med, så får du inga problem :D"

"Sara Andersson · Uppsala universitet
Äntligen! Har en känsla av att andelen misslyckade tentor kommer öka drastiskt sådär framåt andra halvan av maj. :P"

"Får göra "en Cartman" som fryser ner sig medan han väntar på WII i Southpark. Får fira med en konjak ikväll först bara."

"Jaha, och jag som slutade snusa, känns som att gå från ett beroende till ett annat den 15 maj"

"För att citera Gert Fyllking: ÄNTLIGEN! Bästa reaktionen jag fått under dagen var från polaren (som studerar till kirurg) "Nej, nu ser det ut som om jag får hoppa av läkarlinjen den 15e maj då!"


---------------------------------------------------------

Jag vet inte riktigt hur jag ska jämföra detta, så ni som inte varit inne i föregångaren förstår.

Jag gör ett försök! (och jag riktar mig främst till tjejer, då jag antar att ni är överrepresenterade när det gäller oförståelse för spel)

-Det är som om Brad Pitt ringer upp dig, meddelar att "fan jag är trött på den där Angie nu" och frågar om ni kan ta en dejt. Väl på plats på första dejten så meddelar han att innan han går in i ett nytt förhållande så vill han gärna uppfylla en av sina dömmmar. En trekant. Och han vill göra det med dig. Vem han har med sig?

Polaren Johnny Depp.

Dagen efter ditt livs natt utfärdar Brad ett Amex Platinum i ditt namn dit han för över 2 miljoner USD med motiveringen att "hans älskning självklart inte ska behöva arbeta mer, gå gärna ut och shoppa". Efter en vecka friar han till dig.

I samma veva meddelar Gina Tricot att de året ut erbjuder ta 7 betala för 2. Du blir lyrisk innan du inser att du inte längre behöver shoppa toppar för 149:-. Du köper Gina Tricot.

Efter tre veckor tatuerar Brad in ditt namn. I pannan. Samtidigt uppfinner Ben och Jerrys ett ämne de tillför sin glass som gör att intag minskar kroppsvikten med ett kilo per kartong. Du kommer resten av ditt liv banta genom att äta glass.

Bröllopet äger rum i LA med 500 inbjudna gäster, en chokladfontän, en diamantring på 47 karat och 300 vita gäss. Brad sjunger under vigseln en egenskriven sång till dig. Samtliga gäster gråter.

Ni flyttar efter vigseln till en ö i Karibien där ni ägnar resten av era dagar åt månskenspromenader, simma med delfiner och att älska på stranden.

-------------------------------------------

Ungefär så känner jag för Diablo III.

Kommentarer
Postat av: Jens

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!

FTW!

2012-03-16 @ 12:04:47
Postat av: Knapsu

Amen to that! Nu inställer sig frågan, hur ska jag möblera om huset för att skapa den ultimata spelhörnan? ...och hur ska jag få accept för detta av Sara?



Måste genast köpa mig dockningsstation och fet skärm så jag kan njuta maximalt

2012-03-16 @ 14:40:55
Postat av: Robban

Jens: Dubbel-FTW på Blizzard.



Pär: haha! Återkom gärna med bild på hur den ultimata spelhörnan ser ut. Jag kan behöva tips! Har alldeles för dålig vinkel på ryggen för närvarande när jag sitter vid datorn för att klara det spelmaraton som väntar utan att få ryggskott. Meddela även hur sambon smörjes på bästa sätt. Dags att börja fjäska.

2012-03-17 @ 09:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0