Dags att lägga ner blogg.se

Efter noga utredande (nåja) har jag kommit fram till att de enda inläggen som går att kommentera på den här bloggen är de som skrivs från datorn.

Sedan jag fick fruktis skrivs kanske ett av 20 inlägg från datorn. Med andra ord försvinner en stor del av tanken med en blogg då ingen kan kommentera. (den fyller fortfarande sin funktion som dagbok, men då kan den lika gärna skrivas privat i ett dokument på datorn.)

Jag överväger därmed att ge mig på en tredje blogg. Och i sådana fall på något nytt ställe, då blogg.se på alla sätt är totalt värdelös.

Så.. Hjälp mig med följande..

1. Känner endast till blogg.se samt blogspot. Är den sistnämnda bra? Även - Finns det andra?

2. Hjälp mig med namn(och därmed även adress) till bloggen. Typ Robthebeast eller något annat häftigt. Kan även tänka mig något mindre häftigt.. Hanirosaskjortan.blogg eller så.

Och eftersom detta inte går att kommentera så kan väl ni som vill hjälpa mig kommentera under det senaste inlägget som går att kommentera, det om Diablo III.

Tack på förhand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0