Positiva saker

Idag ska vi vara kortfattade. 1. Jag kan ta död på random meteorolog och ingen tycker jag borde bli straffad. SMHI och YR kan dra åt helvete. Det är positivt att fortsatt vara ostraffad efter metrologdräpningen. 2. Bra buffé idag. Färsk biff, kycklingfilé, fläskfilé, majs, svamp på spett och 4 såser. Positivt. 3. Niklas är piggare än någonsin. (Mycket positivt!) 4. Barnen sover. (Positivt!) 5. Tjejerna kommer få dyngstryk i 3-kamp. (väntat) 6. Jag ska få sex. När Liza vill alltså. (sinnessjukt positivt) 7. Grillgaffeln levererade. (som väntat) 8. Semestern är inte slut imorgon, jag ser det som att en ny börjar om 335 dagar. (nu låter jag frireligös, att semestern tar slut är inget annat än elände för att vara ärlig) 9. Vi har ej rättat trav-lapparna än och är därmed ekonomiskt oberoende. 10. Tjejerna beställde precis in varsin snaps. (ja, på riktigt!) Storslaget var ordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0