Stockholms-besök

Och i vanlig ordning började han ifrågasätta val av öl-sort(den var för billig) hur man kunde handla vin på bag-in-box(det ska vara flaska) och hur jag kunde köra en Saab från -07 när det nu är 2012. "Skitbil!" svor han innan han motvilligt klev in.

Vidare till driven på Mcd där den stackars tjejen i kassan fick nästa skopa ovett. Vad det berodde på? Han kunde inte få en burgare med gåslever på.

Efter denna helvetesstart på umgänget så kan ni gissa om jag blev nöjd när jag nyss kom ner och hittar honom sittandes ensam tittandes på detta. Han är en teletubbies kille! Han är alltså en kille som älskar mjukdjur i sparkdräkt med antenner på huvudet.

Jag mår så bra över detta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0