Blir ju lite småimponerad..


...måste jag erkänna när vi städar huset och jag blir osäker var tomtarna ska stå och jag kan fråga Filippa som pekar ut rätt plats i rätt rum för varje tomte/random julprydnadssak. Och ungen är 14 månader. Som ni förstår snackar vi framtida nobelpristagare.

Så jävla gött att hon dessutom backar upp pappa i städningen så mamma inte behöver veta vilket kaos det varit här idag.

För att ge er en hint så kan ni tänka er denna blandning utspridd i kök och vardagsrum;

-sällskapsspelet med andra ord och dess 200 ordbrickor
- sällskapsspelet från a-ö och dess uppskattningsvis 400 blåa plastpluttar
- en mosad banan
- 2 kortlekar och tillhörande pokermarker
- 2 rån
- ca 0,5 dl bakpulver
- 14 st. Barillas tortiglioni. Edit: just när jag skrev vräkte hon ut ytterligare 7
-70% av hennes totala leksakssamling.

Lägg därtill 4 bajsblöjor och ett par mindre sprickor i skenbenet på pappa efter påkörningar av skottkärran så har ni min dag.

Men jag kunde inte haft det mysigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0