Blogg - Facebook - Twitter?


Hej era galningar.

Överväger att avrunda den här bloggen och istället byta till något nytt. Twitter? Känns som ett smidigare sätt att snabbt förmedla saker, dock är jag för grön på området för att lista för och nackdelar på riktigt. Märker också att fler och fler korta uppdateringar hamnar på Facebook istället för här, då det helt enkelt går snabbare och smididgare via telefonen, samt framförallt inbjuder till diskussioner, något ett kommentarsfält på en blogg knappast gör. Å andra sidan, varför ska det ena utesluta det andra? Eller jo... det gör det faktiskt. Ska man göra något ska det fanimej göras med en någorlunda kvalité - och det adjektivtet kan knappast appliceras på den här bloggen för närvarande. 

Blir även så trött på blogg.se då jag ej kan ladda upp filmer - och ännu värre - oftast inte ens kan ladda upp bilder via deras värdelösa app. Vi får se hur jag löser detta iofs totalt meningslösa I-landsproblem.

Annars?

Haft en bra dag! Varit på visit hos kusinerna och åkt pulka men framförallt rutchsebana. Herregud stavning på den? Inte varje dag man skriver rutch... jävla skitord.

Sitter nu med min lilla familj och har riktig Lördagsmys.

Ska ge mig på att panera och göra min första egna Schnitzel idag! För Er som inte vet så är det få saker  jag tycker om så mycket som en rikitgt bra Schnitzel. (hamnar strax ovanför bebisar och fred på jorden men något under skaldjur). Schnitzel-badboyen ska serveras med en Svamp- och en bearnaisesås samt 3 sorters potatis och en grönsallad. Wish me luck.

Laddar för melodifestival nu och ska strax börja med maten.

Rutsche... ja ni vet.


Nu: dags för ett bad för den här busan.


Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Knapsu

Om du slutar blogga säger jag fan i mig upp mitt internetabonnemang för då finns det ingenting av värde kvar på internet att läsa.

2012-02-20 @ 16:00:33
Postat av: Robban

Du är väl för snäll Herr Sandin! Hur ska jag kunna sluta när du skriver sådär.. Vill ju inte heller vara ansvarig för minskade intäkter för de Norska internetleverantörerna.

2012-02-22 @ 21:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0