Åter i vardagen

 
Gick upp i Tisdags morse och övervägde att lägga mig på spåret istället för att åka till jobbet. Inte känt så efter de senaste semestrarna och har kommit fram till att det möjligen beror på att jag iår slog till på fyra veckors semester istället för tre som vi brukar ha. Blev kanske för bekväm med ledigheten. (hur ni mammor gör när ni ska återgå till arbetet efter att ha varit hemma i ett år eller mer begriper jag inte, då hade ett hopp från ströbohög varit givet för en annan)
 
Sjukt dock vad fort man anpassar sig.. vaknade Onsdag och tänkte att, fan, det här är ju inte så farligt.
 
Vaknade imorse och kände mig riktigt inspirerad över ett gäng arbetsuppgifter som ska göras under dagen.
 
Kommer vakna imorgon och inse att det är Fredag! Och det är ju en känsla som slår mycket, Fredag efter en arbetsvecka.
 
Så snabbt gick det ändå att vara inne i rutinerna igen.
 
Från tågspåret till Fantastic Friday på tre dygn. Inte illa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0