Varför?


Stod häromdagen och svor i köket ännu en gång när jag ej fick upp plastpåsen som mackorna skulle ner i.

-"Fan i helvete" muttrade jag.

 Liza: "Men varför fuktar du inte fingrarna då?"

Testar.. och påsen öppnar sig blixtfort.

Inser ni hur många minuter av mitt liv jag spenderat på detta? Och förbannat att jag jobbar på kontor som gett mig så lena fingrar att de bara glider på påsen?

Frågan är.. Är det här knepet allmänt känt? Och varför har i sådana fall ingen berättat detta för mig?

Det borde ni väl kunna fattat när jag varit sur och nedstämd, att jag haft påsproblem.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Det är ju det äldsta tricket i boken. Klassiker när man plockar tomater i butik t.ex.

2011-10-05 @ 18:41:46
Postat av: Robban

Fan också! Att t.o.m. du visste om detta. Jag skäms.

2011-10-06 @ 10:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0