Tävlingen avgjord!


Vi har dock ett problem. Och det är att jag misstänker ett regelrätt fusk.

Rätt svar på frågan är nämnligen hyacinter. Lite gay, jag vet, men vilken jävla underbra doft! Jul för mig.

Åter till problemet. Vi har alltså fått en gissning på hyacint av en kille (Pär) som knappt vet vad en växt är för något. Jag misstänker därmed fusk, iform av någon slags korrespondens med min sambo Liza.

Därmed överväger jag att ge vinsten till Emelie, trots att Pär var snäppet före med sin gissning.

Jag ger dig en möjlighet att försvara dig i kommentarsfältet Pär, men det ska vara en jävligt övertygande förklaring för att vinsten inte ska gå till Emelie. 
 
     

Kommentarer
Postat av: Knapsu

Det var det värsta jag hört! Här lägger du ut en massa ledtrådar och så blir man anklagad för fusk när man väl kommer på det rätta svaret.



Om man räknar bort de mest typiska julgrejerna och allt som kan ätas samt lägger till att svaret är nånting som tjejer bör vara bättre på att komma på så ligger det nära till hands att gissa på nån typ av julblomma. Jag borde kanske tillägga att jag och Sara nyligen sett alla episoder av "Veckans brott" med Leif GW Persson så jag är ganska vass just nu på att utreda mysterier

2011-12-17 @ 12:27:23
Postat av: Knapsu

...för övrigt lite märkligt att den anklagade skall bevisa sin oskuld. Vad hände med rättsprincipen att man oskyldig tills motsatsen bevisats?



Nej, det här hade inte Leif gillat.

2011-12-17 @ 14:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0