Lilla Julafton


Efter att ha krånglat och gjort överlåtelser m.m från mitt företagsabonnemang så kom igår min efterlängtade telefon hem till pappa. Vi har under det första dygnet upprättat en ganska fin relation. Jag har lekt med den när den känt sig busig, pratat med den när den känt sig låg, sjungit för den när den blev lite kvällstrött. Nu ska bara alla kontaktkopieringar, uppdateringar m.m. göras innan vi är good to go. Ja, vi är ett vi, jag och fruktis.

Idag anlände dessutom elektronikpryl nummer 2 och 3 till hemmet! Kyl och Frys! Så nu är det slut på att ränna runt som en galen och trycka in dörrarna var 5:e minut för att de inte ska öppna sig. Det är även slut med avfrostning med hårtork som vi (vi som i Liza) visserligen bara gjort 1 gång på 3 år, men ändå. It´s over.  

Har inte varit såhär upprymd sedan.. ja, jag vet inte. Sedan jag fick till det förra gången kanske.

   

Kommentarer
Postat av: Knapsu

Gratulerar till köp av den största mobilen nånsin! Den ser ju ut att vara nästan lika stor som kyl & frys tillsammans.



Se till att ladda ned Skype till fruktis så kan kusinerna få se varandra



...och du som är vass på undersökande journalistik, kan inte du sätta ihop en lista appar som den moderna mannen inte klarar sig utan?



Snakkes!

2011-12-01 @ 22:15:29
Postat av: Robban

Det ska ordnas Sandin! Först ska jag bara ta reda på vad en app är för något. =)



Sökte på Skype nu, är det vanliga eller "Wi-Fi" varianten?



Kul att ses snart igen. När anländer ni med mina paket? Önskelistan har aldrig varit längre än vad den är iår.

2011-12-02 @ 10:21:02
Postat av: iKnapsu

Kul att du har en lång lista. Själv önskar jag mig detsamma som när jag fyllde år för ca 6 månader sedan, dvs Jens Lapidus senaste alster. Kanske har jag bättre tur denna gång, vem vet? Skam den som ger sig.



Angående Skype så är det den vanliga skypen du ska ha (dvs inte den där wi-fi varianten) även om jag egentligen inte tror att det spelar så stor roll.

2011-12-02 @ 14:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0