Semesterslut


Pappaledig idag, sedan är semestern över för den här gången. För att inte bli för deprimerad över detta faktum så avslutar vi ämnet där. Ullared och Liseberg avhandlar jag sen. Vi har dock haft det bra!

Har hört en låt på radion flertalet gånger och tänkt att det är en riktigt bra lugn låt. När jag sedan fick höra att han skrivit låten till sin blivande fru som varit med i en olycka och blivit handikappad så blev den plötsligt mer än bra. Så ta en stund och lyssna in texten, det här blir då jag blödig av.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Det här är kanske det finaste jag hört... Vilken låt... vilken text... vilken man... Den som inte blir blödig av det här är inte mänsklig!

Underbar låt! Du kan din musik!

2011-08-09 @ 10:03:43
URL: http://kungenslillapigan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0