Hipp hipp hurra!


Idag (egentligen igår men då hade Jens fullt upp med att sy fast sin förlorade tumme) gratulerar vi Jens som fyller år!

Detta firar jag och Flipsson genom att bege oss till Ringvägen med ett paket kräftor och diverse tillbehör för en minikräftskiva. Jens fick också låna mitt Xbox, så nu måste jag stå högt i kurs där. Vad slår skaldjur och Xbox liksom?

Hur det ska gå att äta kräftor samtidigt som vi tar hand om våra små, det ska bli intressant. Jens har dock avlastning av Emelie medan jag får multitaska. En kräfta i en hand. En bebis i en. Borde inte vara svårare än så.



Grattis J-man! Ses snart.

Kommentarer
Postat av: Knapsu

Det är tur att jag har mycket fritid så jag hinner med att läsa alla uppdateringar på den här otroligt aktiva bloggen

2011-09-18 @ 13:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0