Fredag..


..idag och många är glada i hågen och tjoar om 2 dagars ledighet.

Man kan ju även se det som att om 3 dagar är det Måndag igen. Och det är ju inte så kul.

För att ta ner alla glädjespridare på jorden så tar vi ett klipp som kan vara bland det obehagligaste jag sett.

Jag vet inte vad som är värst, Silvia som håller ett tal utifrån en skriven lapp, Daniels "jag vill tacka konungen" Jag vill tacka drottningen" Eller Westlings nervösa ben under bordet. (Varför valde de inte ett bord man inte ser in under?) Eller favoriten.. den där nicken Daniel kör mot kungen på slutet som säger "fan, det gick vägen kungen. Nu tar vi oss en jävel så krampen släpper i mina vader." 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0